OT: kdyz bude ten patek :-)

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 1 23:23:48 CET 2005


> muze to fungovat, nebot benzin obsahuje vodu. Jsou-li polymery vody rozbity, 
> muze mit motor vetsi tah a tim i nizsi spotrebu. Zavodni auta taky maji 
> vstrikovani vody do paliva. 

1) motate nekolik veci do sebe, princip je trochu jiny ale musel bych 
hledat abych ho mohl popsat, mozna nekdo ze zde pritomnych chemiku to 
udela za me a fundovaneji.

2) primes vody formou tvorby vodni mlhy v sani, defacto vodni 
karburator, byl hojne vyuzivan u leteckych pistovych motoru a je mozno 
jej vyuzit u kazdeho motoru (ale efektivnejsi je oblibeny NOx ci co to 
je :) ). Toho, ze motor za vlhka tahne lepe nez za horkeho sucheho dne 
si vsiml asi kazdy ridic, ktery se trochu zamysli nad chovanim auta za 
jizdy. Mam dojem, ze zvyseni vykonu "vodou" je ale na ukor zivotnosti.

> Tuhle jsem jel s warbecem kdyz se pri zemi valela mlha a na useku kde
> to jedu 100 jsem pri stejne sotva seslapnutem plynu (jezdim tama
> pomerne casto, 1-3x tydne) jel >120 az jsem se divil. Samo ze to
> nebylo hned po startu (to kdyz je mlha, tak warbec se studenym
> motorem vubec netahne), ale po 20km jizdy.

Fuj! Vy jeste jezdite s 2taktem, stydte se a ekoteroristy na Vas. A 
krome toho jezdit >120kmh za mlhy, hm...

Pavel



Další informace o konferenci Hw-list