HPLJ 6L

Karel Radkovský karel.radkovsky@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 1 22:26:58 CET 2005

To muzu potvrdit - opticka cidla s packama (opticke zavory) jsou rozmisteny
v kazde tiskarne ci kopirce, a pokud je ve vetsim provozu (prodejna, banka
atd) tak jsou casto zaprasena a jsou zdrojem nekdy hodne podivneho chovani.
Doporucuji pouzit stlaceny vzduch ve spreji pripadne kompresor na vycisteni.
Nekolik tiskaren a kopirek jsem uz takto "spravoval" - do levy ruky
stetecek, do pravy ruky sprej...:-).

Pokud toto nepomuze a neni to mechanicka zavada, tak preji hodne trpelivosti
pri hledani studenaku ci praskle DPS :-(...

Pokud mate zajem, servisni manual muzu nasdilet.

S pozdravem
--
Karel Radkovsky
www.dioda.cz

----- Original Message -----
From: "pagass" <pagass@kve.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 01, 2005 7:14 PM
Subject: Re: HPLJ 6L

Mel jsem stejny problem - pomohlo zbaveni prachu ze snimacu pritomnosti
papiru.
Jsou tusim 3, delal to ten pod zapekacim valcem - je dobre schovany.
Najdete si na webu servisni manual, hodne pomuze, jsou tam i chybove kody -
vyznam
sviceni (blikani) tech LEDek a spravny postup pri rozebirani "stroje"
Preji mnoho zdaru
Ota