drahe polovicky Re: DDS generator - plosaky

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Čtvrtek Prosinec 1 10:44:48 CET 2005

Kdyz jsem vloni naznacoval co s tema danema, ze bych si aspon koupil fotak,
neco zamumlala ze se to nejak udela i bez fotaku. Pred silvestrem to zacla
pocitat a chytala se za hlavu. Na jare jsem zjistil ze ho maji v akci.
Minolta A200 za cca 20000 a hned jsem si ho tam rezervoval. Doma jsem jen
oznamil ze tenhle se mi libi a chci si ho koupit. Synovi rekla tatinek se
snad zblaznil, chce si kupovat fotak. Syn na to ze konecne budeme mit
poradnej, ze si ho bude pujcovat. Kdyz se trochu smirila s osudem, rekl jsem
ji ze je stejne uz zamluvenej. Taky to prezila :-) Jen kdyz se pak dozvedela
kolik to stalo, rikala ze myslela ze reknu max. 10000 a ze mi bude rikat jak
je to drahe :-) Tak takhle se to musi delat, panove. U DDS nevaham a nemam
potrebu nic oznamovat, natoz se ptat. Zkratka je to hracka, kterou
potrebuju.
Andel

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 01, 2005 9:13 AM
Subject: OT: drahe polovicky Re: DDS generator - plosaky

Podle mojich zkusenosti lze prvni cast uplne vynechat... :-)) Bohuzel
ten "timeout" mezi prvni casti a druhou se neda zkratit.

Nicmene musim rict, ze mam zenu v tomhle velmi vstricnou - maloktera se
vzda loznice ve prospech kompletni modelarsko-elektrotechnicke dilny v
panelakovem byte 3+1. :-))

RadekCX