USB host pro FT8U245BM

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Prosinec 1 09:01:10 CET 2005

> Ono toho moc k deleni neni, mel by stacit usb controller AT43USB380 od
> atmelu, atmel k nemu nabizi knihovnu pro usb a pro mass storage device,
> ktera umi pracovat primo se soubory na USB disku. Sice zabiraji dost
> mista a je treba uP s velkou pameti, ale lepsi moznost neznam.

Znate rceni: "Vymitat certa dablem" ??? :-))))

Ne ze by mi do toho neco bylo, ale proc to delat tak slozite ???
Kdyz uz tam ten USB host je, tak snad neni problem ho prepinan mezi dvema
porty ??
Neni to sice zrovna koser, ale opravdu nevim proc by to nemelo jit a urcite
to je cistsi
a shudnejsi cesta, nez nejaka SW implementace.
Ty pokud vim zatim byly spachany jen pro:
AVR a Silabs -
http://www.asahi-net.or.jp/~qx5k-iskw/robot/usbhost.html#usbhost02
a ARM http://www.neko.ne.jp/~freewing/cpu/arm_olimex/ (vychazi z prveho
odkazu)
V obou pripadech je implementovan LowSpeed a HIDclass

S pozdravem
MK