USB host pro FT8U245BM

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 1 06:46:34 CET 2005

Kdysi jsem na to pouzil SW SnoopyPro (sf.net), ktery dokaze vypisovat
data, co se posilaji po USB. Ale rozhodne to nebylo nic trivialniho a
stejne mi jedna cast stale nefunguje (provizorne se to nejak vyresilo a
mam dojem, ze kdyz to uz nejak funguje, tak provizorium zustane az do
konce:-)

Kazdopadne muzete zkusit, zda z toho USB protokolu neco vykoukate...

Hynek Sladky