import dat do Excelu a ulozeni (z/do *.csv)

Středa Srpen 31 20:05:53 CEST 2005

Zdravím.
Nejedná se náhodou o stahování obsahu mobilu ? Já jenom, že si takhle archivuji telefonní čísla pravidelně. Pomůže po importu označit patřičnou skupinu buněk (třeba celý sloupec) a ve formátu ji definovat jako číslo, nejlépe ještě bez desetinných míst. Případně si lze pohrát s ruční definicí formátu buňky (v kontextové nápovědě je to popsáno poměrně přehledně) ale to už je vyšší dívčí...

Kručinský