dalkove zapnuti mobilem

Ales Filip afilip@atlas.cz
Středa Srpen 31 06:49:48 CEST 2005

Hello Vladimír,

Přesně. A vzhledem k tomu, že zbytek té bomby také stojí nějaké peníze, tak
hledám nějaké LEVNÉ řešení. To co mi nabízíte okolo 1100Kč je zbytečně drahé.
Flajzar tam má nějakou stavebnici, schválně se na to podívejte. Není to
připojené k mobilu, ale funguje to na principu elektromagnetických vln. Sice to
stojí asi 330Kč, což by byla přijatelná cena. Ale mám takový ten přívěšek,
blikající hvězdu na 2 baterie. Ta signalizuje příchozí hovor tak, že se podle
vysílání mobilu rozbliká ledka. Dosah to má asi metr. Vzhledem k tomu, že se
občas rozbliká i když komunikuje mobil se sítí jen tak, protože nemá co dělat,
tak si nedokážu představit spolehlivost takového zařízení. Kdoví, kdo by mi to
potom odpálil.

Chci to připojit k počítači, abych si ho mohl z práce zapnout, když potřebuju
něco z něho stáhnout. Relé připojím k Wake-up, a po spuštění WinXP se spustí ftp
server. Už mi to takhle funguje, ale zapnout PC musí manželka, když je doma.
Kdyby to uměl nějak zapnout Ovislink přes Wake-Up, ale to bych asi chtěl moc.

--

Ales Filip    <afilip@atlas.cz>
Kutna Hora    Czech Republic