dalkove zapnuti mobilem

PeSpo web@ppabb.sk
Úterý Srpen 30 14:58:04 CEST 2005

Zdravim,

Niektore mobily vraj maju na konektore signal na stisenie autoradia.
Funguje to tak, ze ked telefon zvoni, alebo sa nan vola, tak sa tento
vystup aktivuje. Vyuziva sa to ked su zapojene do auto-handsfree. Skuste
hladat tymto smerom. Osobne som to nezitoval, len si to z niekadial
pamatam.

Pekny den.
PeSpo