Preddelicka na GHz frekvence ?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Srpen 30 13:38:41 CEST 2005

On není problem najit datasheet a vybras si prislusny IC, ale zpravidla je
problem tento IC fyzicky, v počtu 1ks, sehnat.
Mě se třeba libí http://products.zarlink.com/product_profiles/ZL40813.htm ,
ale naprosto netusim jak se k nemu dostat :-)

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Sent: Tuesday, August 30, 2005 1:10 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: Preddelicka na GHz frekvence ?

Ono je to spíš o tom jakou seženete děličku. Až budete mít v ruce vhodnou
děličku v Datasheetu najdete jak ji zapojit. Oblíbené byly např. MB508 do
2,4GHz, které se daly koupit za pár korun. Dnes už ale myslím k sehnání
nejsou. Já jsem sehnal děličku :4 od HP (značení teď z hlavy nevím) do 5GHz.
To jsou ale obvykle náhodné koupě.

    Martin.