Nabijecka NiCD - NiMH

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Srpen 30 11:06:38 CEST 2005

Protoze se ozvalo vice lidi, tak to napisu sem.
Nabiji budto po dvou nebo po ctyrech clancich. Typ AA nebo AAA.
Pri ctyrech clancich je doba nabijeni 2x delsi. Pro 2000mAh a 2 clanky cca
2hod, pri 4 clancich tedy 4 hod.
Nekomu to muze prijit setrnejsi jak k AKU, tak ke zdroji nabijecky viz nize.
Je oficialne dovazena, ma atest.
Zaradil jsem ji uz do svoji vybavy k fotaku, protoze se mi krasne vejde i s
fotakem do brasnicky.

Sam pro jine ucely ( 2ks modelu aut od Tamiy) pouzivam rychlonabijecku,
ktera umi i jednotlive clanky typ :
http://www.conrad.cz/detailpage.asp?DPG=67357
, ale jeste k tomu nedoslo, ze bych potreboval dobit jen jeden. Je to fofr,
4 clanky 2000 mAh dobije za 1 Hod.
Mam 2 ks teto nabijecky a u obou uz odesly externi spinana trafa.

Jindra Polivka

Rychlonabíječka nabíjí články
individuálně?
Pro jaké typy/velikosti článků