Zavada D8ckove kamery

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Srpen 29 22:03:05 CEST 2005

Mam D8kovou kameru Sony TRV325e, do kterere jsem nedavno z nedostatku casu
shanet neco jineho koupil kazetu FUJI (do te doby jsem pouzival vyhradne Sony
kazety). Kazeta se v kamere zasekla a zamotala. Podarilo se mi ji opatrne
rozmotat a kamera nastesti s jinymi kazetami fungovala OK.
Minuly tyden se ovsem objevila zavada - zahada. Nevim jak kamera nahrava
(nemam po ruce jinou D8ku, abych mohl nahranou kazetu prehrat jinde), ale
kazdopadne prehrava (i puvodne dobre nehrane kazety tak, ze obraz se sklada
ze tri horizontalnich sedivych pruhu prolozenych tremi pruhy normalniho
obrazu. Obraz je perfektne stabilni a pruhy jsou dokonle pravidelne. Sede
pruhy jsou odhaduji 18% seda, cili RGB 128,128,128. Zvuk je zcela OK.
Napadlo me, jestli se pri zacuchani kazety nemohla treba nejak nalomit jedna
z rotacnich hlav a pozdeji nedoslo k jejimu uplnemu odlomeni. Ale udivuje me,
ze by v tom pripade byl obraz az na ty pruhy zcela perfektni a ze by firmware
nepoznal nejakou chybu a kameru uplne nezablokoval.
Nesetkal jste se nekdo s necim podobnym? Co o tom soudite? Kolik muze stat
takova oprava a vyplati se vubec?

Diky za Vase podnety

Jakub Serych