Pro drive narozene

Martin Marek martin.m.888@seznam.cz
Neděle Srpen 28 07:51:54 CEST 2005

> Anno!! Měl jsem to doma. Naši mi to koupili pod stromeček.
> PIKOTRONIK ! ( ale nejsem dříve narozený - tedy alespoň si to
> myslím ) _______________________________________________

Já také, bylo to myslím z NDR, mělo to tři díly,
já bohužel vlastnil jen stavebnici č.1 a č.2.
No, ale postavil jsem různé pípáky a i funkční
teď nevím FM nebo AM rádio, tedy na svoji dobu
super.

Jednou jsem však spálil tranzistor a pak nastal
horor, náhrada bylo KC 507 nebo teď nevím
KF 507, tak jsem jak "blb" scháněl 2 měsíce
tento český tranistor s nulovým výsledkem :-(
stačilo však, aby Tatík zašel do hospody
a zřejmě nějaký kámoš mu to do týdne sehnal,
teda to byly fakt hrozný časy, teď bych
si mohl ty tranzistory odvézt "náklaďákem".

Pro ty později narozené, fakt to byla,
hrůza - popisuji nákup na Interkom z
časopisu ABC v prodejně Raioamatér :
Prodavač : Co to bude ?!
Já se seznamem : tranzistory ...
Prodavač : Tak ty hned vynechte, nemáme žádný.
Já : ... odpory...
Prodavač : Jo, nějaké ano, ale výkonové.
Já : Kouknu a odpor jak můj malíček.
Já : "kuprexit nebo pertinax ..."
Prodavač : "Nemáme".
atd. NEMÁME :-(