Dreambox otazka

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Srpen 27 21:52:22 CEST 2005

Naopak, tie softy sou hotove, dream  je super vjec na prijem kodovanych
systemu. Lanku hned tak neco nema a ty moznosti....
A standartny soft tam nenecha nikdo, vetsinou to kazdy flashne na neco
lepsiho. Je to prijimac pro fajnsmekry a ma velmi siroke moznosti.
Doporucuju prostudovat tohle:  http://satelite.center.sk/    sekce
dreambox, pripadne se regidtrovat.
Je too jeden z nejlepsich SAt RX  v soucasnosti. ( alespon jeho druha (
treti) verze.
( PS: na parabole.cz je  uplny prt )