RE: OT: VYŘEŠENO :Počítače a bankovnictví - KsLogger - je to freeware , těžkej průser

Martin Marek martin.m.888@seznam.cz
Sobota Srpen 27 15:46:17 CEST 2005

Omluva všem, byl to planý poplach, podařilo se mi to teď
nasimulovat přiloženým skriptem pro Oracle DB,
který jsem já sám naprogramoval.

Martin

P.S. Raději teď, kdy je tento program znám,
již nepište z klávesnice "šéf je vůl". :o)))