RE: OT: Počítače a bankovnictví - KsLogger - je to freeware , těžkej průser

Martin Marek martin.m.888@seznam.cz
Sobota Srpen 27 13:36:39 CEST 2005

Tony,

máš naprostou pravdu, tak teď vidím, že nejlépe
vždy RTFM neboli "read the fucking manual"=
"přečti si ten zasraný manuál". Jo ale jsem
tady nyní sám a byl tu pouze jeden člověk, kámoš
a fakt mě nenapadá proč by to dělal
a ještě navíc se známe přes 10 let,
je pravdou, že do mechaniky dal CDčko
a má příjít znovu příští týden,
to je teda fakt přísné, ale jinak u
tohoto počítače nebyl nikdo jiný,
že by CIA nebo BIS :o))), ale já tu snad nemám
nic tajnýho, hmm, bít ho teda nebudu,
ale pokud je to pravda, tak pokud to
nebyl pokus o hloupý vtip, tak je možná po
přátelství. :-(((

Martin, OK1-35912