Re: OT: Počítače a bankovnictví - KsLogger - je to freeware , těžkej průser

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Sobota Srpen 27 11:18:38 CEST 2005

Dle mého názoru je problém výhradně mezi klávesnicí a opěradlem
židle. Zavirováno jsem měl naposledy před více lety a to DOSovými
viry, když jsem někomu půjčil notebook. Antivir pustím tak 1-2x
do roka (většinou když instaluji nějaký program sosnutý z netu),
abych se vždy dozvěděl, že viry jsou jen adresáři pro ně určeném,
tedy ve sbírce:-) Spyware jsem měl jen jednou.

Používám IE a OE, mám vypnutý FW, zapnuté sdílení, RPC, RDP
i net send. Mám zapnuté automatické přihlašování. Než jsme si pořídili
router, byl můj počítač (tehdy ještě s W2000) s tímto nastavením
připojen přímo ke kabelovce.

Většina mých sdílených položek nemá povolen zápis, tam kde povolen je,
nejsou spustitelné soubory, nesdílím systém. Nemám uživatele Administrator,
nemám žádného uživatele bez hesla a žádné heslo není slovníkového typu.
Mám všechny SP i aktualizace.

Poznámka: Ve win2k a starších je NUTNÉ instalovat IE+OE 6, jinak máte
zavirováno za pár minut (druhá možnost je, zpomalit si počítač antivirem,
antispywarem a firewallem):-)

Přístup do banky jenom s heslem - docela se divím, že to žádný zákon
výslovně nezakazuje:-)

PH

From: "Tomáš Koželuh"