účinnost asynchronního motoru

auro auro@netro.cz
Pátek Srpen 26 09:46:48 CEST 2005

vy tam nemáte centrální kompenzaci účiníku???  zjiš´tuji, že touto
cestou jdou téměř všechnu "západní" firmy s jejich "top managementem".
V československu se to nazývalo SCP1 státní plán pro racionalizaci
spotřeby energií. Že by tomanagement z anglije, německa, italska,
emeriky byli dříve v KSČ?

V jiný firmě zase mění 4kW motory za 3kW. Ale to je dobře, budou častěji
padat. Voni ty blbové nechápou moment na hřídeli ale vidí jen štítkové
údaje.