OT: Soft pro tvorbu dokumentace

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Srpen 25 13:34:58 CEST 2005

Ale jo, ja si to umim dokonce sam napsat, ale potrebuji psat dokumentaci a
ne SW na dokumentaci. :-)

Je to asi vyreseno Etomite jsem prave rozbehl tak ted zjistuju co to umi -
snad to bude OK.

Jinak Excel mi radeji nezminujte, mam svych problemu dost - staci ze nam v
nem nosi zakaznici svoje data - co verze Excelu to to neco jineho.

RadekCX