vyuzitelnost vadnej kamery SONY CCD-TR425

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Srpen 25 11:13:32 CEST 2005

Hm, asi bych zkusil nekde najit primo typovy oznaceni ty zobrazovaci jednotky a pak hledat na googlu, ale ze by fungovala tak, aby ze ctyr dratu dva byly napajeni a jeden ze dvou zbylych composit video vstup, to asi tak jednoduchy nebude... i kdyz certvi. Pokud by byl natvrdo propojeny s vystupnim cinchem, tak by to bylo celkem jasny.

P.K.