Splaseny teplomer

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Středa Srpen 24 14:48:45 CEST 2005

> Neco se deje s referenci, proto utikaji obe hodnoty. Kdyby to bylo
> napajene z baterky tak bych vedel...

	No, ono je to napajene ze dvou knofliku LR44, ale 12V z palubni site
tam, taky vede. Domnival jsem se, ze jen pro napajeni podsvetlení, ale stahl
jsme si cesky navod k tomu novejsimu modelu (k tomu svemu mam navod jen v
nemcine a to jaxi nicht verstehen) a tam pisou: "Napajeni pro osvetleni
displeje, varovani pred naledim, mereni vnitrni a venkovni teploty, pro
zobrazeni palubniho napeti automobilu zajistuje kabel se zastrckou do
zapalovace cigaret."
	Sice se mi to zda jako blbost, aby pro mereni teploty potreboval
12V, ale cert vi. Asi to zkusim vyndat, jestli to bez 12V vubec bude merit a
uvidim. Blby je, ze ty draty vedou nekam pod kryt sloupku rizeni, takze asi
budu muset rozbrat palubku, do cehoz se mi moc nechce :-(

	Diky,

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz