Re: Tyristor a triak po preťažení prúdom.

JMD jmd@szm.sk
Středa Srpen 24 12:56:07 CEST 2005

Som v case navrhu a tento obvod je umyselne takto navrhnuty.
Je este vela moznosti, ale tato sa mi zda byt najspolahlivejsia a najlacnejsia a bez zvysovania impedancie vystupu
(dobre rele na odpajanie DC vyjde na 500CZK Nais HE1a alebo Finder 61.65.0300).
Vymena alebo osetrenie ci kontrola kontaktov by musela po dobrej supe nastat tak ci tak.
Bude to pre  nf vykonovy zosilnovac.
Tyristor bude umiestneny volne bez chladica  priamo blizko poistky pri vyhladzovacich kondenzatoroch s dobre dimenzovanymi privodmi na PCB.
Impedancia privodov by mala postacovat pre vysoke dI/dt, teda postacujuce pre tavnu poistku.
Budem teda volit aspon tu TO_220 pre 10A poistku a TO_126 do 4A,  aby bolo zarucene aj spolahlivy narast dI/dt a cas udrzania v skrate.

zdar, dakujem, Bohdan.

> ----- Originalna sprava prijata http://szm.com -----
> Od: Daniel Valuch <daniel.valuch@wanadoo.fr>
> Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz>
> Poslane: Wed, 24 Aug 2005 10:10:59 +0200
> Predmet: Re: Tyristor a triak po pretazeni prudom.

na DPS sa daju osadit aj suciastky co maju skrutky M12. Ale to len
mimochodom. V prvom rade mam pocit, ze ani velmi dobre neviete co
chcete. Chcete vas obvod a) _spolahlivo_ ochranit, alebo b) je vam
zatazko dat 200,- za suciastku, ktora spolahlivo urobit to co ma bez
vlastneho znicenia pripadne c) uz ste navrhli plosak, vyrobili 1.000.000
kusov a snazite sa zachranit situaciu?