OT: Pravidla konve, bylo: Menic pro zarivku z 12VDC

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Srpen 24 07:44:57 CEST 2005

Mozna je slusnost prichazejicich si nejpreve precist pravidla, tak jak
kdyz vstupujete do nejakeho spolecenstvi.
Marne to neni, i nove prichozi se poucil. K cemu ta pravidla teda jsou,
kdyz je neni nutne dodrzovat? Smazeme je tedy.
Treti moznosti je strom "pokacet".

Martin Hanek