Kamera - infra - hlidani

AZE aze@seznam.cz
Úterý Srpen 23 20:40:28 CEST 2005

Doplnil bych tenky drat o rozbusku a delbuch. Vyjde to levneji nez
kamera....
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel Brabenec" <pbrabenec@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 23, 2005 7:20 PM
Subject: Re: Kamera - infra - hlidani

Zdravim,

mozna blbost ale co ve strezenem prostoru natahnout ve vysi kolen tenky
drat?
Kdyz bude dostatecne tenky tak jeho pretrzeni pytlak nema sanci
zaregistrovat.
Prisvetleni treba halogenovym reflektorem s nabastlenym filtrem z trosku
lepe
zasobeneho armyshopu. Nebo treba z infraLED. Zda se to blbost, ale
vyzkouseli
jsme to se starym ridicskym noktovizorem a tak s 20ks je to pouzitelne:)

P.B.