Kamera - infra - hlidani

Radim Götz radim2@infos.cz
Úterý Srpen 23 19:25:21 CEST 2005

Nejvetsi problem je to ze na cca 10m jiz pri nocnim videni normalni kamerou
nerozeznas o koho jde.
A pokud pritahnes zoom zase neobsahnes dostatecne uhel zaberu. Samozrejme
existuje reseni,
ale nevim zda by to cenove zvladnul. Bezpecnostni system s PTZ kamerou ktera
dokaze dle
narusitele ovladat PTZ i zoom, vim ovsem pouze o jednom jedinem systemu
ktery to umi bez obsluhy.
(samozrejmosti je ze kamera ma autofocus coz v oboru kamerovych systemu neni
uplne bezna vec)
Mimochodem existuji  kamery ktere maji citlivost 0,003 lux bez jakehokoliv
prisviceni,ale neni to zrovna nejlevnejsi zalezitost.
Mohu nabidnout dovazim je. Mam trosku obavu ze reseni se starou kamerou a
pir cidlem nesplni ocekavani.
S Pozdravem Radim

Zdravim konferu.
Panove znamy na mne mel dotaz na reseni nasledujiciho problemu:
Ma rybnik a kazdou chvili mu tam nekdo z vesnice pytlaci. Jsou to vesmes
zname firmy, ale za ruku nikoho nechytil.
Rad by si tam nainstaloval kameru, aby jim to mohl omlatit o hlavu, ale
protoze tam nema elektrinu,
prisel s nasledujicim dotazem.
Zda by bylo mozne, aby kamera snimala ve tme, osvetleni pomoci infra,
spinane pohybem.
Osvetleni pri pohybu napr. halogenem nechce, chce to skryte. Bude to schoven
v nejake boude,
co tam ma.
Tak nejak jsem o tom premyslel a rad bych se zeptal:
1) neresil jste nekdo neco podobneho
2)myslel jsem si na spinani pomoci PIR senzoru, ale vim, ze vzdalenost
spinani je ca 12 metru
existuje neco s vetsim dosahem ? Popripade jine reseni spinani ?
3) infra osviceni je kapitola sama pro sebe, pokud pouziju klasickou
videokameru s
nocním videnim, predpokladam, ze to moc daleko nedosviti (mozna se pletu)
Pokud pouziju (dejme tomu) nejaky reflektor s filtrem pro infra, da se to
vubec sehnat ?
A nebo se tohle cele da vyresit nejak jinak ? Nezapomente ze tam neni
elektrina a
tak je kazdy usetreny watik dobry.
Predpokladal jsem pouzit klasickou videokameru a prisvitit ji proste navic
infra. Ovladat
tim PIRkem.

Prosim, aby se muj dotaz neresil v rovine "at si tam da psa" , nebo "to mu
vadi, ze si nekdo chyti rybu"
a podobne. Vznesl na mne technicky dotaz a ja, protoze technicke reseni
nevim, ptam se zbehlejsich.
Nerad bych, aby se to zvrhlo v debatu o tom, co s tim bude delat atd. to je
jeho vec. Mne zajima
pripadne technicke reseni.
Jinak shanel se i po zabezpecovacich firmach, ale neuspesne. Pokud byste
nekdo o necem takovem
nekde vedel, uvitam i kontakt na profi zarizeni (samozrejme sam budu take
hledat).

Diky panove
David Hankovec