OT:potize s grafickou kartu AIW Radeon

Martin Marek martin.m.888@seznam.cz
Úterý Srpen 23 16:28:43 CEST 2005

> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of mjfox@centrum.cz
>

> S driverama uz jsem zongloval, nepomaha to - odinstaloval
> jsem ty stavajici, restartoval, Wokna nabehly, hledaly novej
> HW - obraz je furt prepnutej do nejakyho toho "interlaced" rezimu.
>
> Do BIOSu pocitace se dostanu, ale obraz je furt prokladanej.

Dobrá, do BIOSu počítače se dostanete, ale obraz je prokládanej,
to je důležité a z toho plyne neb BIOS počítače je základní "kámen"
z kterého se vše "odvíjí dále", že je něco s videokartou a to tak,
že usuzuji nejlépe Flashnout BIOS videokarty, teda pokud alespoň
něco lze přečíst z BIOSU počítače - jestli lze něco "přečíst"
nebo jen nečitelný obraz neb při flashi BIOSu VideoKarty je nutné
postupovat dle návodu na obrazovce a když to nepřečtete tak je to
o ničem, jo a doporučuji se s někým poradit když se rozhodnete
pro FLASH BIOSu VideoKarty neb jakmile dojde k chybě nebo
výpadku elektriky, tak je to na vyhození, bacha na BFU s nutností
zrovna teď pustit rychlovarnou konvici neb kofíí a cigarete
a to ani 5 minut nepočká. :-(

Já sám jsem na tomto počítači BIOS videokarty Nvidia NEflashoval
a nebudu neb pokud vše funguje, tak doporučuji důrazně ostatním
čtenářům, TO NEDĚLAT!!!!!!!!!!!!!! Nebo jen na SVÝ RIZIKO!!!!!!!

Tož tak, ale tutově se ještě s někým poraďte
a 2x měř a jednou řež

Martin