Nebyl nalezen subjekt

JMD jmd@szm.sk
Úterý Srpen 23 14:48:16 CEST 2005

Dakujem vsetkym za pomoc, ostava to na mne si to teraz prestudovat. Priznam sa ze mam pramale skusenosti s tymto odborom a do pamate som si  zapisal so zakladov elektrotechniky ze triak sa ovlada kladnym a zapornym prudom podla prebiehajuceho kvadrantu. Som vsak milo prekvapeny ze existuju  take suciastky ako optotriak MOC304x spinajuci v nule a vykonove triaky BAT spinajuce  pre vsetky IV kvadraty napatim +0,2az+1,3V. Tak isto som premyslal nad monostabilnym zapojenim dvoch tranzistorov s riadenim v spatnej vazbe ale zdalo sa mi to horsie na rozsirovanie o modul regulacie od teploty. Preto ma tak potesili aj lacne U217B a k nim obdobne riadiace spinace.
Este raz dakujem vsetkym za rychlu pomoc.

http://mail.szm.com - e-mail a priestor na www stranku zadarmo
http://webhosting.szm.com - domeny a webhosting za najnizsie ceny