OT:potize s grafickou kartu AIW Radeon

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Srpen 23 14:47:21 CEST 2005

Drivery jsem zkousel, nepomaha to, ty dva vynuceny rezimy taky - dela to i kdyz jsou vypnuty, cosi se deje, kdyz je zapinam, ale je to jeste horsi (text prestane bejt citelnej).

Je ale divny, ze ten problem trva i restartu - i kdyz nabootuju do druhejch Woken (98), kde jsou evidentne uplne jiny ovladace a ze ten problem trva i kdyz je nabootovano do DOSu.

P.K.