Kladny trojnohovy reset

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Srpen 23 11:01:05 CEST 2005

Ten google to bolo dobré! Uprimne povedane ani ma nenapadlo guglit -
bolo mi jasne, ze kombinacia "open drain" ci "open collector" a "active
high" bude bezna kedze mnozstvo tychto svabov sa vyraba v 3 variantach:
atice-low push-pull + active-low open-drain + active-high push-pull,
takze to takto spolu je na mnozstve stranok. Ten stvrty typ co by som
potreboval tam nikdy nie je.

> http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/21384c.pdf

No praveze nie. Aj ked je to biela vrana, bohuzial to nema dobre - ma N
tranzistor, ktory je budeny (naproti active-low verzii) z invertora;
t.j. pocas resetu je uzavrety a pocas normalnej cinnosti je otvoreny. Ak
by som chcel pouzit ISP pocas normalnej cinnosti (t.j. za plneho
napajania), tak musim pretlacat tento tranzistor.

Potrebujem taky, co ma open drain P-channel tranzistor...

wek