Co je to za LCD ?

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Srpen 23 10:38:25 CEST 2005

Vaclav Peroutka napsal(a):
> Zdravicko,
>
> mam LCD zrejme 16x2 (a nebo taky ne a je graficky). Ma oznaceni GPX201-558-NGPBSLY. Problem je, ze k tomu nemuzu najit vubec nic. Bohuzel nema standartni pinout jako radkova klasika (viz obrazek). Vyrobce je zrejme GPO, ale www.gpo.com.tw je mimo provoz. V Googlu mi to najde jen odkazy na partminer atd.
>
> Omlouvam se predem za prilozene obrazky, ale treba mne nekdo navede nekam, kde najdu aspon pinout a jestli je ten LCD kompatibilni s HD44...

http://web.archive.org/web/20031207145932/www.gpo.com.tw/main.htm a dale
(vcetne PDFek)

Tento konkretni typ tam ale neni, tipoval bych na 20x1 OEM bez
dostupnosti jakychkoliv udaju a pripadne s nestandardnim ovladanim.

Mimochodem - na samotnem LCD byva i bez buzeni pri urcitem uhlu pohledu
a osviceni videt struktura segmentu...

--
Jirka