Linearna regulacia vykonu triakom z AR.

JMD jmd@szm.sk
Úterý Srpen 23 08:49:42 CEST 2005

Zaujal ma clanok v Amaterskom radiu A/3/1994/14.str. "Stupnovite  linearni regulace vykonu". Toto zapojenie po malych kozmetickych upravach sa mi zda byt velmi vhodna ako zaklad pre regulaciu 5,5kW odporovej zataze. Konkretne sa jedna o vyhrevnu spiralu prietokoveho ohrievaca vody na chalupe, kde sa s pocasim meni teplota vody a nieje mozne mat jeden vykon pre pohodlne umyvanie. Neskor  by som chcel rozsirit regulaciu o sledovanie teploty a nahradit tak v zapojeni konst. +5V a potenciometer P2 touto reguláciou. Prosim Vas o pomoc, ak niekoho napadla este nejaka lepsia myslienka. Vopred dakujem, s pozdravom Bohdan Ryger.

=== reklama ==========

http://mail.szm.com - e-mail a priestor na www stranku zadarmo
http://webhosting.szm.com - domeny a webhosting za najnizsie ceny