Prosba ke vsem ucastnikum konference

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Srpen 22 23:26:14 CEST 2005

Jaroslav Lukesh napsal(a):

>Problem je ten, ze pri reply v threadu reagujete na cast predmetu diskuse v
>threadu, tedy se tematicky dle ID threadu spravne radi, ikdyz ma zmeneny
>subjekt. To neni chyba, naopak je to velmi znacna vyhoda v konstruktivne
>kooperujicim prostredi.

Hm.. jaka je to vyhoda, kdyz to kazdy  "destruktivni ignorantsti
pohodlny vohnoutsta" zmate  tak, ze tu pulka konve breci dokola , ze ma
brajgl
v  prispevkach :-)  Navic ten "destruktivni ignorantsti pohodlny
vohnoutsta" to dle me nedela schvalne... Taky kdyz jsem zacinal jsem to
tak delal. Az jsem byl upozornen, delam to tak jak se patri.
Jde o to bud vsechny " umravnit" nebo si proste najit jiny zpusob .  Sel
jsem tou druhou cestou, nebot prvni je nesmyslna ( jsou taci , co to
jeste nepochpili)
A navic jde tridit dle nazvu   ale  jsou taci , co to jeste nepochpili
nebo to  proste tak nechteji tridit.