Prosba ke vsem ucastnikum konference

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Srpen 22 22:43:51 CEST 2005

Dne pondělí, 22. srpna 2005 22:15 "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz> napsal(a):
>  Já nové thready samozdřejme zakládám "správnym" způsobem.. Nicméně  ty
> mailove programy asi nebudou tak "inteligentni" jak píšete kdyz je
> "zmate"  dle mého banální chybka v založení nového příspěvku..... že??
> Na druhe strane pravda je, že pokud je to v pravidlech konve.... asi by
> se to nemelo ignorovat.
> Jen se mi líbil váš výraz  "inteligentni mailove programy"  je prostě
> "na místě" :-)

Problem je ten, ze pri reply v threadu reagujete na cast predmetu diskuse v
threadu, tedy se tematicky dle ID threadu spravne radi, ikdyz ma zmeneny
subjekt. To neni chyba, naopak je to velmi znacna vyhoda v konstruktivne
kooperujicim prostredi.

Destruktivni ignorantsti pohodlni vohnoutsti jedinci vsak, misto toho, aby
zalozili zcela novy thread, si zjednodusi zivot tim, ze odpovi na existujici
prispevek s existujicim ID threadu, nacez nasledne je inteligentnimi mailery
zarazen na spravne misto a clovek tak ocekava v nadeji na necekany zvrat
threadu neco velmi uzitecneho - opak je diky takovemu vohnoutstvi vetsinou
smutnou pravdou.

--

                        Jaroslav Lukesh