Faze vlevo nebo vpravo dle VDE

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Pondělí Srpen 22 22:01:27 CEST 2005

no a ja sem se nedavno setkal s konektory EURO (ty na PC zdroji apod.) na kabel, kde uvnitr kazdeho je sice popsano L,N,E ale kdyz proti sobe spojite samce a samici (zjevne od stejneho vyrobce), zjistite, ze na jednom konci je to vodic L, na druhem konci se to jako mavnutim proutku meni na N. Bohuzel, nevim uz kde sem je poridil. (GM nebo GES).

Hroch