Knihovna v eaglu 4.x - DRC

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pondělí Srpen 22 15:47:01 CEST 2005

Je fakt, ze se mi obcas podarilo plosky u integracu, ktere byly
ctvercove a malicke, pajkou odparit od desky, pritom bylo mista okolo
habadej a ploska byla sotva vetsi jak dira v ni. Hlavne kdyz jsem IO
vymenoval. U kulatych se mi tohle nestalo. Pravda, nemel jsem poradne
vybaveni (bez odsavacky a pistolovou pajkou), ale je to nemile, zvlast
kdyz se pak ploska utrhla a vzala sebou i kus tenounkeho spoje.