Knihovna v eaglu 4.x - DRC

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Srpen 22 15:14:02 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 22.8.2005:

> Jenze na DIL pouzdra to chce ovaly na jednostrance.
>
> Proc?
> Lepsie sa to rucne pajkuje,

Hm.

> viac medi na doske,

Vic medi na desce? To ma nejaky vyznam, kdyz pominu samozrejme zemni
rovinu, ktere se toto netyka?

> lepsie drzi a znesie i horsie zaobchadzanie pajkovackou
> zacinajucich,

No dobre, ale kdyz si nekdo dela plosne spoje jak doma, tak ve vyrobe,
coz je tento pripad, tak snad neni takovy zacatecnik, kdyz ma na
vyrobu v tovarne, ne?

> pri obojstrannom plosaku-rucnom vrtani znesie nepresnosti.....

Ovsem pouze v jedne ose, ve druhe je to stejny problem jako pri
kulatych ploskach.

Co misto na desce? Mezi protejsimi nohami mene mista? No a co treba
tranzistory a diody? To zacatecnikum nevadi, ze nemaji ovalne plosky?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz