PIC x CPLD XILINX

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Neděle Srpen 21 15:42:42 CEST 2005

dobry den,
s CPLD nemam problem. tu specifikaci jsem nasel. Ale dival jsem se do
datasheedu PIC16F877A ale tam jsem nic takoveho nenasel, mozna to tam je
ale nejak jsem to asi prehlidl. A proto jsem se zaptal na teto konfere.
Jenom ze zajima zda PIC 16F877A ktery pojede na 20Mhz, popripadne na
10Mhz s externim oscilatorem. Pri napajecim napeti 5V sezere vystupni
logiku z CPLD, ktere je napajeno 3.3V. Pri tomto napeti je CPLD schopno
prechrousta H=5V ale zda to rozchodi i PIC pri H=3.3V? tod otazka....
popripadne zda to zachrani jen odpor 10K na +5V....

Pavel Prochazka.zde.cz