Mereni vlhkosti dreva ?

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Srpen 21 10:02:08 CEST 2005

Pavel Novotný napsal(a):

> O existenci malych rucnich vlhkomeru kolega vi, ale predstava je neco
> pripojitelneho k Notebooku tak aby se po mereni dal vytisknout protokol a
> zalozit do stavebniho deniku , pripadne poslat s reklamaci dodavateli dreva
> a zde jiz nabidka není nikterak siroka a ceny také nejsou zrovna lidove.
> Celkem pro me není problem postavit meric kapacity nebo radeji ohmmeter
> pripojitelny k PC, ale nedostava se mi one zavislsoti, druh dreva -> hustota
> -> vlhkost ~ odpor nebo kapacita:-).

http://www.greisinger.cz/pristroj.asp?sk=GMH3830 - bud nabastlit dle
prislusne zminene normy (ja bych se s takovou veci ovsem do prodejni
ceny nevesel ani nahodou, dale otazku duveryhodnosti "bastlu" pri
pripadnem sporu ponechavam stranou...) nebo tedy proste koupit. Pokud se
dotycny nezabyva drevem po kilogramech, prece se mu to zaplati...

--
Jirka