Oprava reproduktoru

Honza honza1024@seznam.cz
Sobota Srpen 20 01:09:00 CEST 2005

Osobne si potrpim na jakystakys kvalitni poslech, ale tentokrat
jsem mel asi upresnit, ze se jedna o repro do Jukeboxu hrajici
bekajicim opilcum ve vetsine pripadu v prostorach akusticky
nevyhovujicich, tedy jde jen o poctivy hluk. Budu muset zjistit
aktualni ceny, ale kdyby napr. reprak za 2000 v tom Valasskem
Mezirici opravili za ..treba 1200, tak je to stale vyhodne.
Tentokrat to dopadlo dobre, protoze se pouze uklepal pohyblivy
privod u papiru, takze jsem to priletoval a uvidim. Jinak mam
2 shorate mrzaky, ktere bych moc rad jakkoli zprovoznil.

Diky za namety i odbornou osvetu.

Honza