OT: Laserova tiskarna pro DPS

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Sobota Srpen 20 00:15:50 CEST 2005

Na to pozor, zadny originalni toner HP nestoji 900Kc !!!
Ceny se pohybuji od cca 1.200 bez DPH  nahoru.

Hezky vecer,

    to nas admin zabi asi ...

    chcou za ti tysikarny 1800 Kc s tim za maji udajne novy toner s novym
fotovalcem. A cena noveho toneru s valcem je udajne cca 900,- zatim jsem po
tom nepatrala, nevedela jsem jestli vubec ma cenu uvazovat o tiskarne s 300
DPI ale dostalo se mi zde ujisteni ze ano. Tak se na ne casem mrknu. Tenhle
mesic mi na ne uz nezbyva obezivo (no jo skolne je potfora ...)

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

Marek Sembol wrote:

>jen si dovolim otazecku: kolik za tu tiskarnu zadaj? At neni tiskarna
>+ toner (je-li prazdny) drazsi nez treba ta minolta...
>hezky den,
>Marek

>---
>avast! Antivirus: Prichozi zprava mozna cista :)) Virova databaze
>(VPS): 0533-4, 19.08.2005
>Testovano: 19.8.2005 23:11:42
>avast! (c) copyright 1988-2004 ALWIL Software.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :)) Virova databaze (VPS):
0533-4, 19.08.2005
Testovano: 19.8.2005 23:19:52