Desky z GM nefunguji

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Srpen 19 21:03:39 CEST 2005

Tak jsem vyreklamoval fotodesku z GMka. Byli vstricni, protoze pry nejsem
prvni. Dokonce mi dovolili na miste rozstrihnout pytlik a na novou desku se
podivat. Mela stejny odstin jako ta nefunkcni. Tak mi dali jinou uplne
zespoda z hromadky. Nasvitil jsem ji dvojnasobnou dobou nez svitim normalne,
ale presto se deska vubec nechyta, uz ji mam v louhu pres 10 minut a vrstva
se absolutne nezmenila. Vcera jsem omylem napsal neco ve smyslu, ze deska asi
utrpela nasviceni, ale opak je pravdou. Neni k pouzitemu UV svetlu vubec
citliva.

Cili pozor, jednostranne desky 100 x 100mm z GMka (maloobchod Praha) budto
vubec nefunguji, nebo maji absolutne jine parametry, vyvolavaji se v necem
jinem nebo jsou citlive na jine UV svetlo.
Koupil jsem dnes stejnou desku i v PSku, tak mi drzte palce, jinak z toho uz
zesilim :-)

Jakub Serych