OT: Laserova tiskarna pro DPS

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Čtvrtek Srpen 18 22:56:50 CEST 2005

Souhlasim, se vsemi to jde, ale u nekterych je chovani toneru na folii
silene. Delaji ostruvky a cracky v cernych plochach i malych rozmeru, tedy
klidne na tenkych cestickach, kde je to nejkritictejsi.
Chce to taky velmi kvalitni folii. Ted tisknu na jednu (mam v praci tady ted
nazev nevim), ktera funguje tak, ze ani neni nutna operace s fixem nebo
acetonem. Rozhodne pokud zkouset, tak jedine na folii a klidne i na nekolik
typu folii. Na papir to vytisknou perfektne vsechny.
Recyklovany toner dava mnoooohem horsi vysledky i na velmi kvalitni HP
4050ce.

Jakub Serych