OT: Laserova tiskarna pro DPS

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Čtvrtek Srpen 18 22:20:29 CEST 2005

Vsechny Laserovky HP, které jsem měl možnost vyzkoušet jsou vhodné na
výrobu DPS. 300DPI neni problem. HP4L, o ktere patrne pises jsem
nezkousel (mohu v práci vyzkoušet), ale z HP4V to funguje bez problémů.
Dále HP5L, HP6L, HP1100, HP1200 - vsechny funguji. Klise je potreba po
vytisteni zvýraznit např. smyvatelnym fixem nebo acetonem. Slysel jsem,
ze je dobre nepouzivat renovovany toner - nevím zda je to pravda - radsi
jsem to nezkousel a pouzivan pro DPS original toner.
S laserovkami jiných výrobců zkušenosti nemám.

	Martin.