mereni polarity LED a fotodiod

pm konference@crhov.komfi.cz
Středa Srpen 17 08:48:38 CEST 2005

nad necim takovym jsem premyslel ale nejsem si jisty timto

u merenych LED nesmim prekrocit 5V v zavernem smeru tedy ani napajet
vice jak 5V neni vhodne ,
 ubytek na merene diode muze byt az 3V  takze mi zbyvaji 2V na
signalizaci  takze uz z tohoto duvodu muzu pouzit maximalne cervene
aby to nejak chodilo
je to tak ?

vidi tam nekdo jeste nejaky jiny zadrhel

diky PM