DDS s 9854 bylo RE: Nasobic frekvence ?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Srpen 15 13:23:56 CEST 2005

ano, ta konstrukcia je presne o tom aby si ludia mohli kupit dobru dosku
za rozumne peniaze. vyberal som aj suciastky tak aby si to mohol hocikto
postavit a nemusel zhanat exoticke komponenty.
Jediny problem boli male rele fujitsu do atenuatora. Dovozca do CR sa
somnou nechcel bavit s tym ze ja patrim pod svajciarskeho distributora a
nemam ich dalej otravovat. Takze je to vyskusane len s rele omron a v
clanku sa "nepekne zminim" :-)