ADSL?

Martin Marek martin.m.888@seznam.cz
Neděle Srpen 14 08:09:09 CEST 2005

> sklepa:(. Radeji
> >

> Mel jsem to presne jako Ty a vyresil jsem to
> takto :
>
>                                       Tel.1
>                                      /
>                       Tel rozdvojka +
>                       /              \
> Telecom - Splitter + /                Tel.2
>                      \
>                       \
>                        ADSL modem --> PC
>
> Kabeláže fakt dost, ale funguje to OK,
> modem mi zatím ani právě jednou nespadl
> ani se nekousl, ale pro příznivce
> ADSL routeru, přiznávám, vědět to před
> [...]

Ještě doplňuji, splitter nemám u počítače,
ale ve druhé místnosti a mám to vedeno
do počítače cca 15 metrů kabelem.
Jo a ten dodávaný, poměrně krátký s modemem
a s atypickou koncovkou do splitteru je
nutno použít.

Moje montáž :

Splitter -> dodaný kabel -> tel.spojka ->
-> klasický tel. kabel 15m -> ADSL modem ->
-> Počítač

Trochu jsem se ze začátku bál,
že to nebude fachat, tedy těch 15 metrů
kabelu mezi Splitterem a ADSL modemem,
ale fachá to již rok a v pohodě.

Doporučuji si vše nejlépe nakreslit
a pak teprve začít s montáží a podtrhuji,
že já osobně nemám splitter u počítače.
:o)

Martin