Zdroj PC: Uprava?

MK info@mcu.cz
Sobota Srpen 13 18:28:22 CEST 2005

> Tak jsme me donutil dojit do skladu a vyndat 2ks traf do PC zdroju a
> minimalne v pripade techto dvou traf rozhodne neplati, ze vinuti pro
> kladne
> zaporne vetve jsou stejna, vinuti pro kladne vetve mají dvojnasobny prurez
> proti vinujim pro zaporna napeti. Ma to logiku, proc dimenzovat -12V vetev
> predpokladanym odberem pod 1A stejne jako kladnou s odberem pres 10A nebo
> pripade 5V +5V 25A -5V 0,3A.
>
> Nedalo mi to a jeste jsem rozebral ATX zdroj 300W a zde je soucet pruzezu
> +12V vetvi 4x vetsi nez ten v -12V vetvi presneji v +12V konci 4 x 0,8mm a
> [...]

Mh, tak jsem asi zaspal dobu. Ve vsech zdrojich, ktere jsem doposud videl je
pouzity
sekundar s vyvedenym stredem a dvoucestne usmerneni pomoci dvou diod.
Zaporna vetev je odvozena ze stejneho vinuti jen opacne polovanymi diodami
na podstatne nizsi zatizeni. Prumery dratu jsou ruzne na vystupni spolecne
tlumivce

S pozdravem
MK