C to ASM

Milan MCM magixe@volny.cz
Sobota Srpen 13 13:46:29 CEST 2005

No jsem si vědom že dnes bez znalosti jazyka C a jemu podobných je to
trošku na pytel , aktuálně dělám
právě řízení krokového motorku a krom jiných věcí bude vysledný projekt
v ASM (zadání ukolu).

Takže když už bych se sem tam musel zabývat C a nechtěl otravovat tady
konferu atd atd
chtěl jsem se optat na doporučení nějakého software C pro Mcu x51 popř AVR.
Pokud možno laciného či free (asi špatná myšlenka že),eventuelně nějaké
full verze omezené třeba velikostí kodu
na demonstrační učely by to mohlo stačit.
Tím neříkám že jdu do C ale sem tam pro pochopení věci si něco přeložit
apod.

Dále zde zazněl názor že x51 patří do muzea a pod , jsem sice jiného názoru
ale co jsem tak nějak pochytil po netu tak registruji  x51 , avr , pic ,
arm , z80 , HC , tak nějak z těch známějších.

Nechci tady rozvádět žádnou flameware co je lepší a pod , ale spíše zda
by případný uživatel toho svého "favorita"
řekl proč se domnívá že zrovna tento procesor mu vyhovuje.
To jen abych si rozšířil obzory a nezabíval se stále vykopávkami :))
Děkuji
Milan