C to ASM

Snail Instruments snail@iol.cz
Sobota Srpen 13 13:08:51 CEST 2005

>Ale já se pøiznal ¾e C neovládám tak¾e snad mì pochopíte.

Aha, ted jsem precetl puvodni zpravu az uplne do konce. Nenapadlo me, ze by
nekdo hledal ve cteni dvou sinu z tabulky nejakou zahadu. Motorek ma 16
mikrokroku, na celou fazi je to 64. Vysledne hodnoty proudu, ktere se maji
poslat do kontroleru jsou predem spocitany v tabulce. Obe civky maji mezi
sebou fazovy posun 90st, coz odpovida zvetseni indexu o 16.

Mixed decay bude vysvetlen v kat. listu toho kontroleru (doufam). Tabulka
je pripravena tak, aby mixed decay bit byl spravne nastaven, kdyz se
tabulkou projizdi zleva doprava (index se zvetsuje). Pokud tocime motorkem
na druhou stranu (index se zmensuje), je treba tyto bity invertovat.

Vic v tom neni.

J. Hanzal