RE: výpočet vzdálenosti a azimutu z GPS souřadnic..

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Srpen 12 21:36:00 CEST 2005

Kdysi jsem si to udelal v Excelu. Je tam nejaka funkce ve VB, takze musite
povolit makra. Spolehlive to funguje na male vzdalenosti (dva za sebou jdouci
body zaznamenane GPSkou pri traceovani). Na velke vzdalenosti to asi bude mit
vetsi chybu. Ale je to uz par roku, takze si nepamatuji ani tu teorii ani
zdroj vzorecku.

Jakub Serych

P.S. Neni tam ten azimut, ale myslim, ze se da dovymyslet, kdyz se do toho na
chvili zahrabete