ADSL?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Srpen 12 17:51:44 CEST 2005

>>Puvodni zprava ze dne 12.8.2005:
>>

>>>nedoporucuju USB modemy!

Ja s timhle souhlasim - ma to i jiny duvod:
USB modem je napajen z PC a linka neni sestavena. To se deje az po
zapnuti PC. Nezridkakdy to trva delsi dobu, nez vlastni boot PC. A pak
to zdrzuje.
Navic nekdy se nepovede spojeni sestavit ( modem nedokaze na danem
vedeni / s okamzitou zatezi , rusenim a profilem/  nastavit optimalni
prizpusobeni)
Ethernetovy mdm tohle udela jednou a  smytec, pokud se to nepovede
udela se restart dokud se nespoji a pak je klid. Ja mam u ST510i uptime
uz 125 dni.
Dalsi vyhoda  ethernetoveho modemu - lze rovnou pripojit AP ( wifi ) A
nakonec nemusim se stale pripojovat  ( meno/ heslo)  vselijakymi utilitkami
(acces runner atd.....)
Uplne na zaver  bezproblemove pripojeni IP telefonu / tel. ustredny !

Jak tohle udelate s USB??
Nakonec jeden ze solidnich modemu 4x ethernet ( Edimax) stoji 1600 Kc (
USB okolo 900 kc) ma cenu ta uspora.
Nicmene preferuji ST510i 4x  typ "mk2" s jinym zdrojem( trafko ma
15V/1A) - umi nastartovat po vypadku napajeni.
Honza